ct.\*:("Marketing")
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Selection :
The implementation of relationship marketing as an entrepreneurial strategic process. La mise en oeuvre du marketing relationnel comme processus stratégique entrepreneurialPERRIEN, J; FILIATRAULT, P; RICARD, L et al.1991, 29 p.Report
An aggregate test of purchase regularity. Un test global de la régularité d'achatTIBREWALA, V; BUCHANAN, B.1991, 15 p.Report
A note on : 'Advertising and the price and quality of optometric services'. A propos de la publicité, du prix et de la qualité des services d'optométriePARKER, P.M.1991, 11 p.Report
A social value paradigm for cross-cultural marketing in Le marketing dans un monde en changementSEGAL, M.N; SEGAL, U.A.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 29 p.Conference Proceedings
The impact of new telecommunications technologies on the marketing of services - The French case : the introduction of minitel in the distribution sector in Le marketing dans un monde en changementCABY, L.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 15 p.Conference Proceedings
The impact of the restructuring process in Central and Eastern Europe on the business strategies of EC companies in Le marketing dans un monde en changementHILDEBRAND, D.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 23 p.Conference Proceedings
Management in a multi-cultural market environment : Swedish-French business relationships in Le marketing dans un monde en changementMARTENSON, R.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 21 p.Conference Proceedings
Public policy towards TV broadcasting in the Netherlands. Politique publique envers la télévision aux Pays-BasNEVEN, D; VAN DIJK, M.1990, 17 p.Report
Testing the Koyck scheme of sales response to advertising : an aggregation-independent autocorrelation test. Test du modèle de Koyck sur la réaction des ventes à la publicitéVANHONACKER, W.1990, 12 p.Report
Information asymmetry and corporate communication : results of a pilot study. Asymétrie d'information et communication d'entreprise : résultats d'une étude piloteDIERKENS, N; SINCLAIR-DESGAGNE, B.1990, 18 p.Report
Don't let your customers lead you astray in developing new products in Research Developments in International Industrial Marketing and PurchasingJOHNE, A.6th IMP Conference. 1990, 16 p.Conference Proceedings
The influence of cultural variations on organizational factors : its impact on international industrial marketing strategies in Research Developments in International Industrial Marketing and PurchasingLESEVIC, P.A.6th IMP Conference. 1990, 20 p.Conference Proceedings
Competitor : un modèle de positionnement concurrentiel des marques appliqué à des données de panel consommateurMERUNKA, D; LE ROY, I.1990, 34 p.Report
A cross-cultural means-end chain analysis of perfume purchases. Une analyse transculturelle de la chaîne objectifs-moyens appliquée à l'achat de parfumVALETTE-FLORENCE, P; RAPACCHI, B.1990, 12 p.Report
Conformisme et transformisme : approches multidimensionnelles des marchés des aliments surgelés et des glaces in Using research for marketing in the 90'sFORGES, C.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 30 p.Conference Proceedings
The Phoenix rises from the ashes : the relaunch of BN Biscuit in Using research for marketing in the 90'sHUSTAI, G; ALBERTI, C; GASCHIGNARD, F et al.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 22 p.Conference Proceedings
Les climats de lecture de la presse magazine d'information française in Using research for marketing in the 90'sADAM, D; LAURENT, F.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 32 p.Conference Proceedings
Consumer safety - A common goal for 1992 in Using research for marketing in the 90'sBROOKER, S; TURTLE, J.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 26 p.Conference Proceedings
Countries as brands - Can the image be managed and measured ? in Using research for marketing in the 90'sFANNING, J.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 14 p.Conference Proceedings
Les recherches sur les rumeurs : courants, méthodes, enjeux managériauxBRODIN, O; ROUX, E.1990, 40 p.Report
Stratégies de marketing des commerçants informels dans des pays en développementARELLANO, R.1990, 32 p.Report
Application et extension de la théorie des graphes à l'analyse des chaînages cognitifs : une illustration pour l'achat de parfums et eaux de toiletteVALETTE-FLORENCE, P; RAPACCHI, B.1990, 26 p.Report
Essai comparatif de deux échelles de mesure de l'implicationAMINE, A.Congrès de l'Association Française du Marketing. 6. 1990, 28 p.Conference Proceedings
Les apports des mesures conjointes à la segmentation par avantages recherchésBENSA, F; FILSER, M.Congrès de l'Association Française du Marketing. 6. 1990, 14 p.Conference Proceedings
Service design and service company strategy in Les apports marketing, production et ressources humaines au management des servicesEASINGWOOD, C.Séminaire International de Recherche en Management des Activités de Service. 1. 1990, 13 p.Conference Proceedings